תשובות לשאלות נפוצות
הרשמה לשירות
האם הרשמה ושימוש בשירות של איבנטי עולה כסף?
הרשמה ושימוש באיבנטי ניתנים בחינם. כל שעל מארגן אירוע לעשות זה לבצע הרשמה קצרה לשירות ומכאן, ללא עלות מראש או התחייבות כלשהי, להינות מכל הכלים המתקדמים. איבנטי גובה עמלה על כל כרטיס שנמכר דרך השירות רק לאחר שנמכר בפועל. הרשמה לאירועים בהם ההשתתפות היא ללא עלות ניתנת על ידי איבנטי בחינם!
איזה פרטים אני צריך לתת כדי להשתמש בשירות?
בהרשמה לשירות של איבנטי תתבקש להקליד כתובת אימייל וסיסמא. כתובת האימייל משמשת כשם המשתמש שלך בכל פעם שתרצה להכנס לאיזור האישי שלך באתר לצורך יצירת אירוע חדש או ניהול האירועים שלך.
מה קורה אם אני לא זוכר באיזה כתובת אימייל השתמשתי כשנרשמתי לשירות?
כתובת האימייל שמסרת בהרשמה לשירות של איבנטי משמשת גם כשם המשתמש שלך. במידה ושכחת באיזה כתובת השתמשת בהרשמה עליך ליצור קשר עם איבנטי ואנחנו נשמח לעזור. אפשרות נוספת היא להרשם מחדש לשירות של איבנטי אך במקרה זה לא תהיה לך גישה לניהול האירועים שיצרת בעבר.
מה קורה אם שכחתי את הסיסמא שלי?
במקרה ששכחת את הסיסמא שלך עליך להקיש על "שכחתי סיסמא" בעמוד הכניסה לאתר. הוראות לשיחזור הסיסמא ישלחו אליך לכתובת האימייל שמסרת בהרשמה לאיבנטי.
חזרה לראש העמוד
יצירת עמוד אירוע ייחודי באינטרנט
איך אני יוצר את עמוד האירוע שלי?
יצירת עמוד האירוע נעשית דרך ממשק פשוט ואינטואיטיבי דרכו מגדיר מארגן האירוע את כל הפרטים על האירוע והכרטיסים שמוצעים למכירה. לא נדרש כל ידע מוקדם או יכולות מיוחדות כדי ליצור אירוע ולהתחיל לקדם, לנהל הרשמה ולמכור כרטיסים לאירוע שלך.
מה כולל עמוד האירוע שלי?
עמוד האירוע שלך כולל את כל המידע על האירוע. בנוסף לפרטים לגבי מקום וזמן האירוע ופרטים על מארגן האירוע, כולל העמוד ממשק נוח לרכישת הכרטיסים, מוצרים ושירותים שהגדרת למכירה וכן טופס הרשמה עם כל הפרטים, שאלות והצהרות שהגדרת שידרשו מהנרשם במהלך ההרשמה ורכישת הכרטיסים.
האם ניתן לכלול מפה והוראות הגעה לאירוע?
כן, ממשק יצירת האירוע מאפשר העלאת מפה והוראות הגעה לאירוע. קישורים למפה ולהוראות ההגעה יופיעו בעמוד האירוע ליד מקום / כתובת האירוע.
האם ניתן לכלול תמונות בעמוד האירוע?
כן, ממשק יצירת האירוע מאפשר לכלול בעמוד האירוע תמונה (למשל פוסטר שהוכן לפירסום האירוע). בנוסף ניתן להעלות לוגו של האירוע או של מארגן האירוע שיופיע בראש העמוד, ליד שם ומקום האירוע.
באיזה כתובת אינטרנט (URL) יהיה עמוד האירוע שלי?
עמוד האירוע שלך מפורסם בכתובת ייחודית באתר איבנטי. מיד עם סיום יצירת האירוע ופירסומו תוכל לשלב קישור לכתובת זו מכל אתר, פרסומת, פורום או בלוג. כתובת זו תשאר ייחודית לאירוע שלך לעולם ועד.
כמה זמן ישאר עמוד האירוע שלי בכתובת URL זו?
עמוד האירוע שלך ישאר מפורסם בכתובת הזו גם לאחר סיום האירוע, ועד שתבחר באופן יזום להסיר את העמוד. כמובן שלאחר סיום האירוע נחסמת באופן אוטומטי האפשרות להרשם ולרכוש כרטיסים, ובנוסף תופיע הודעה בראש העמוד שהאירוע הסתיים. השארת העמוד אונליין מאפשרת לקהל המשתתפים ליצור קשר עם מארגן האירוע גם לאחר שהאירוע הסתיים.
האם אני יכול להסיר את עמוד האירוע שלי?
ניתן להסיר את עמוד האירוע בכל עת דרך ממשק ניהול "האירועים שלי" באתר איבנטי. הסרת האירוע תחזיר את האירוע למצב "טיוטא" ובכל עת ניתן לפרסמו מחדש עם או בלי עריכת שינויים בעמוד האירוע.
האם אני יכול למחוק עמוד אירוע?
ניתן למחוק עמוד אירוע כל עוד לא נרשמו או נרכשו כרטיסים לאירוע. לאחר שכבר נרשמו אנשים או נמכרו כרטיסים לאירוע לא ניתן למחוק את האירוע אך לחליפין ניתן להסיר את האירוע. לאחר הסרת האירוע לא מתאפשרת לקהל הגולשים גישה לעמוד האירוע אך האירוע ימשיך להופיע באזור "האירועים שלי" בממשק הניהול שלך כך שישאר הקישור בין הנרשמים / רוכשי הכרטיסים והאירוע שלך.
האם אני יכול להגדיר אירוע שחוזר בתאריכים שונים?
כן, ממשק הניהול של איבנטי מאפשר להעתיק עמוד אירוע ובדרך זו להגדיר תאריך נוסף לאירוע ללא צורך להקליד מחדש את כל הפרטים על האירוע. כמובן שניתן לבצע שינויים בכל פרט מפרטי האירוע לאחר העתקתו.
האם ניתן לבצע שינויים בעמוד האירוע לאחר שפורסם?
ניתן לשנות כל פרט בעמוד האירוע גם לאחר שהאירוע התפרסם וההרשמה ומכירת הכרטיסים בעיצומה. במידה ומבוצעים שינויים לגבי מקום או מועד האירוע, או שנוספים פרטי מידע מהותיים לגבי האירוע, באחריות מארגן האירוע לידע על כך את כל אלו שנרשמו ורכשו כרטיסים לפני ביצוע השינוי. אנחנו באיבנטי נשמח לעזור בכך.
האם אני יכול ליצור ולפרסם מספר אירועים בו זמנית?
כן, אין מגבלה על מספר האירועים שניתן ליצור, לפרסם ולנהל בו זמנית.
חזרה לראש העמוד
כרטיסים
איזה סוגי הכרטיסים ניתן להגדיר ולמכור?
למעשה ניתן להגדיר כל סוג של כרטיס דרך ממשק המשתמש של איבנטי. הפרמטרים העיקריים שניתן להגדיר בנוסף לשם הכרטיס הם: זמן התחלה וסיום מכירה, כמות מינימום ומכסימום לרכישה וסה"כ כרטיסים מסוג. חשוב להדגיש כי ההגדרות האלו נקבעות בנפרד עבור כל אחד מסוגי הכרטיסים, תכונה שמאפשרת גמישות מלאה בגדרת הכרטיסים. דוגמא: הגדרת כרטיס "הרשמה מוקדמת" במחיר מוזל שיוצע עד תאריך או בכמות שקבע מארגן האירוע. לאחר התאריך או הכמות שנקבעו לא תתאפשר רכישת כרטיסים מסוג זה ובאותו זמן תפתח מכירת הכרטיסים הרגילים – וכל זה באופן אוטומטי ע"י השירות של איבנטי.
האם ניתן לחלק כרטיסים בחינם?
כן, כל שעליך לעשות זה לקבוע מחיר של 0 ₪ בהגדרת הכרטיס. כל הגמישות שמתאפשרת בהגדרת הכרטיסים בתשלום מתאפשרת גם כאן. איבנטי לא גובה עמלה עבור כרטיסים חינמיים כך ששירות זה ניתן למעשה בחינם ע"י איבנטי.
איך רוכש הכרטיסים מקבל את הכרטיסים שלו?
לאחר סיום ההרשמה ורכישת הכרטיסים נשלח אימייל לרוכש לכתובת אותה מסר בתהליך ההרשמה / רכישה. אימייל זה משמש כאישור הרשמה ואם נרכשו כרטיסים בתשלום, גם כקבלה עבור התשלום. בנוסף, מצורף לאימייל זה קובץ PDF עם הכרטיסים עצמם, אותם עליו להדפיס ולהביא לאירוע.
האם אני יכול לשנות כרטיס לאחר התחלת המכירה?
ניתן לשנות ולעדכן פרטי סוג כרטיס בכל עת, גם לאחר התחלת המכירה. יש לשים לב לכך שהוזלת מחיר לאחר שנמכרו כרטיסים עשויה לעורר תלונות מצד מי שכבר רכשו כרטיסים ולכן עדיף להוסיף כרטיסים חדשים מסוג אחר או להגדיר ולהפיץ קופונים / קודי הנחה.
האם אני יכול למחוק או להוסיף סוגי כרטיסים לאחר התחלת מכירה?
ניתן כמובן להוסיף סוגי כרטיסים בכל שלב. ניתן גם למחוק סוגי כרטיסים כל עוד לא נרכשו כרטיסים מסוג זה. לאחר שנרכשו כרטיסים מסוג מסויים לא תתאפשר מחיקת סוג הכרטיס אבל ניתן להסתיר את הכרטיס כך שקהל הגולשים לא יראה את סוג הכרטיס הזה ולא ניתן יהיה לרכוש כרטיסים נוספים מסוג זה.
מה קורה כאשר נגמרים כל הכרטיסים מסוג מסויים?
לאחר שנמכרו כל הכרטיסים מסוג מסויים תופיע באופן אוטומטי ההודעה "נגמר" ולא תתאפשר יותר רכישה של כרטיסים מסוג זה. במידע ומארגן האירוע הגדיר כך, תיפתח באופן אוטומטי רשימת המתנה לסוג כרטיס זה וכל מתעניין יוכל להשאיר את פרטיו כך שמארגן האירוע יוכל לחזור אליו אם וכאשר יתפנה או יתווסף כרטיס מהסוג המבוקש.
מה קורה כאשר כמות המשתתפים באירוע מגיעה למכסימום שהוגדר?
כאשר כמות הנרשמים / רוכשי כרטיסים מגיעה במצטבר (דהיינו – סיכום של כל סוגי הכרטיסים שנרכשו) למספר המשתתפים המכסימאלי שהגדיר מארגן האירוע, באופן אוטומטי לא תתאפשר עוד הרשמה או רכישת כרטיסים ואם מארגן האירוע הגדיר כך, תיפתח רשימת המתנה כך שמארגן האירוע יוכל לחזור למעונינים אם וכאשר יתפנו או יתווספו כרטיסים או שיחליט להגדיל את תכולת האירוע. אגב – לרשימת המתנה שכזו יש ערך שיווקי עבור מארגן האירוע שהרי אנשים אלו הם קהל יעד ממוקד לקידום אירועים עתידיים מאותו סוג.
האם הכרטיסים הם אישיים?
מארגן האירוע יכול להגדיר לגבי כל סוג כרטיס אם הוא אישי או אנונימי. במידה והכרטיס הוא אישי, שם הנרשם יופיע על גבי הכרטיס. במידה ולא הוגדר אחרת, הכרטיסים יהיו אנונימיים אך בכל מקרה רוכש הכרטיסים נדרש לספק מספר פרטים אישיים כגון: שם מלא, ת"ז (אם הכרטיסים בתשלום), אימייל וטלפון ליצירת קשר במקרה הצורך.
האם לקוח יכול להחזיר כרטיסים שרכש?
מארגן האירוע הוא זה שמגדיר את מדיניות הביטולים והחזרים דרך ממשק הגדרת האירוע. בכל מקרה, בקשה להחזרת כרטיס תבוצע על ידי פנייה למארגן האירוע דרך עמוד האירוע והוא זה שיקבע מה לעשות. במידה ומארגן האירוע מאשר את החזרת הכרטיס והכסף ששולם עבורו, עליו להעביר הנחיות מדויקות לאיבנטי או לחליפין להתחשבן ישירות מול הלקוח.
האם ניתן לזייף כרטיסים?
הכרטיסים שנשלחים לרוכשים הם בלתי ניתנים לזיוף. כדי להבטיח זאת כל כרטיס נושא מספר ייחודי, אותו מספר מועבר למארגן האירוע לצורך בקרת כניסה ביום האירוע.
חזרה לראש העמוד
מכירת מוצרים ושירותים
האם ניתן למכור גם מוצרים ושירותים נלווים לאירוע?
כן, ניתן למכור מוצרים ושירותים כחלק מתהליך ההרשמה ומכירת הכרטיסים לאירוע. המוצרים והשירותים יכולים להיות נלווים לאירוע, כמו למשל חולצות, כובעים, חניה או ארוחה, אך לא רק – ניתן גם להשתמש בשירות של איבנטי למכירת מוצרים ושירותים ללא קשר לאירוע מסויים.
איך אני מגדיר מוצר או שירות למכירה?
הוספת מוצר או שירות למכירה נעשית דרך ממשק הגדרת הכרטיסים למכירה. כל המאפיינים שניתן להגדיר עבור סוג כרטיס תקפים גם לגבי הגדרת מוצרים ושירותים למכירה.
איך הרוכש מקבל את המוצר או השירות שרכש?
מכיוון ובדר"כ המוצרים והשירותים שנמכרים דרך איבנטי הם נלווים לאירוע, מארגן האירוע יספק את המוצר או השירות במעמד האירוע כנגד הצגת כרטיס רכישה מתאים (שנשלח לרוכש באימייל). במידה ומוצרים או שירותים נמכרים לאירוע וירטואלי או ללא קשר לאירוע מסויים, באחריות המוכר לספק את המוצר לרוכש לפי מה שסוכם בין הרוכש והמוכר.
חזרה לראש העמוד
טפסי הרשמה לאירוע
האם ניתן להגדיר אילו פרטים אישיים ידרש הנרשם / רוכש הכרטיסים לספק?
מארגן האירוע מגדיר במהלך יצירת עמוד האירוע אילו פרטים אישיים ידרש הרוכש לספק במהלך ההרשמה ורכישת הכרטיסים. במידה והכרטיסים שנמכרים הם אנונימיים, ידרש רוכש הכרטיסים לספק את הפרטים האישיים רק עבור עצמו. במידה והכרטיסים שנמכרים הם אישיים, ידרש רוכש הכרטיסים לספק את הפרטים האישיים הנדרשים עבור כל אחד מהכרטיסים שהוא רוכש.
האם ניתן להגדיר שאלות שהנרשם / רוכש הכרטיסים ידרש לענות עליהן?
ניתן להגדיר שאלות שיופיעו כחלק מטופס ההרשמה ורכישת הכרטיסים עליהן יתבקש הרוכש לענות לגבי עצמו או לגבי כל אחד מהכרטיסים שהוא רוכש (בהתאם למה שהגדיר מארגן האירוע). ניתן להגדיר שאלות פתוחות או שאלות עם אפשרות בחירה ממספר אפשרויות, וכן ניתן להגדיר אם מענה לשאלה הוא חובה או בחירה.
האם ניתן להגדיר הצהרות שללא אישורן לא ניתן יהיה להרשם או לרכוש כרטיסים לאירוע?
כן, ניתן להגדיר הצהרות שללא סימון "אני מאשר/ת" לא ניתן יהיה להשלים את תהליך ההרשמה / רכישת הכרטיסים. אישור קריאת תקנון או אישור הצהרת בריאות הן דוגמאות לשימוש באפשרות זו.
האם ניתן להוסיף קישור לאתר או למסמך חיצוני שעל הנרשם לאשר את קריאתו?
כן, ניתן ליצור קישור לאתר או למסמך חיצוני, שיופיע כחלק מעמוד האירוע, שהנרשם / רוכש הכרטיסים ידרש לאשר.
חזרה לראש העמוד
פירסום וקידום האירוע
איך אני מפנה אנשים לדף האירוע לצורך הרשמה ומכירת כרטיסים?
לאחר יצירת עמוד האירוע ופירסומו יכול מארגן האירוע לשלב את הקישור (Link) לכתובת של עמוד האירוע (URL) באתרים אחרים, בפרסומות, פורומים, קומונות, בלוגים ובכל ערוץ אינטרנטי שיחפוץ. כמו כן ניתן להפיץ את הקישור לתפוצת אימייל ודרך הודעות בסלולר. בנוסף ניתן לשלב קישור מתוך רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר.
האם ניתן להפיץ את המידע על האירוע ברשתות חברתיות?
ניתן לקדם את האירוע שלך ברשתות חברתיות על ידי הפצת קישור לעמוד האירוע לרשימת החברים שלך או לכל רשימת תפוצה אחרת שתמצא לנכון. בהמשך השירות של איבנטי יאפשר יצירת אירוע בפייסבוק בלחיצת כפתור מתוך ממשק יצירת אירוע באיבנטי ובכך לחסוך זמן רב והקלדות מיותרות. רשתות חברתיות הן כלי יעיל מאד ליצירת באז סביב האירוע שלך ואיבנטי תרחיב את השימוש בערוצים אלו עם הזמן.
האם אני יכול למכור כרטיסים מתוך האתר שלי?
איבנטי מאפשר לשלב את ממשק (Widget) ההרשמה ורכישת הכרטיסים באתר שלך ובכך להינות מכל היתרונות של השירות של איבנטי תוך שמירה על החזות העיצובית של האתר שלך ומבלי שהלקוח שלך יעזוב את האתר שלך (מלבד באופן זמני לצורך ביצוע השלב המאובטח של הרכישה). (תמיכה ב Widgets תושק בקרוב)
האם ניתן להוזיל כרטיסים במהלך המכירה?
ניתן להוזיל מחירי כרטיסים במהלך המכירה כאמצעי לקידום האירוע והגדלת היקף המכירות. דרך יעילה להשיג את אותה מטרה באופן מבוקר יותר היא הפקת קופונים / קודי הנחה והפצתם לקהלי יעד נבחרים.
האם ניתן ליצור ולהפיץ קופונים / קודי הנחה כדי להגדיל את היקף המכירות?
ניתן ליצור קופונים / קודי הנחה דרך ממשק ידידותי בלוח הבקרה שלך. ניתן להגביל הנחות אלו בזמן או בכמות. (תמיכה בקופונים / קודי הנחה תושק בקרוב)
חזרה לראש העמוד
ניהול תהליך הרשמה ומכירת כרטיסים בזמן אמת
האם ניתן לעקוב אחרי התקדמות ההרשמה, המכירה וההכנסות בזמן אמת?
ממשק הניהול והבקרה של איבנטי מאפשר למארגן האירוע לראות בכל רגע כמה כרטיסים נמכרו מכל סוג ואת היקף ההכנסות. בנוסף הממשק מאפשר להפיק דוחות בחתכים שונים ולנהל את כל ההיבטים של תהליך ההרשמה ומכירת הכרטיסים.
איזה דוחות אני יכול להפיק במהלך ואחרי סיום ההרשמה ומכירת הכרטיסים?
ממשק הניהול והבקרה מאפשר הפקת מגוון דוחות כגון: הזמנות, משתתפים, וכרטיסים שנמכרו. דוחות אלו מוצגים בממשק הניהול וניתן לייצא אותם לאקסל. בנוסף ניתן לייצא לאקסל את כל הפרטים שקיימים בבסיס הנתונים לגבי כל נרשם, מה שמאפשר למארגן האירוע לבצע כל חתך או מיון של הנתונים לפי צרכיו.
האם אני יכול לרשום ולשלוח כרטיסים לאנשים שלא משלמים דרך השירות של איבנטי?
כן, ממשק הניהול של איבנטי מאפשר למארגן האירוע לרשום באופן ידני משתתפים באירוע, גם אם ההתחשבנות מולם נעשית לא דרך איבנטי. יותר מכך – ניתן לשלוח לאותם נרשמים אישור הרשמה / רכישה וכרטיסים ובכך למעשה להשתמש באיבנטי כפלטפורמה אחת לניהול כל ערוצי ההרשמה ומכירת הכרטיסים לאירוע.
האם אני יכול להגדיל את כמות הכרטיסים שמוצעים למכירה במהלך ההרשמה?
כן, במידה וכמות הכרטיסים שנרכשו מסוג מסויים מגיעה למכסימום שהוגדר ביצירת הכרטיס המערכת לא תאפשר רכישה של כרטיסים מסוג זה ואם הוגדר כך, תיפתח רשימת המתנה. במידה ומארגן האירוע מחליט לשחרר כרטיסים נוספים מסוג מסויים, ניתן להגדיל את מכסת הכרטיסים גם במהלך המכירה ולמעשה לפתוח מחדש את מכירת הכרטיסים מהסוג שנגמר.
האם ניתן לנהל רשימות המתנה?
ניתן לנהל רשימת המתנה גם לכרטיס מסויים, כאשר נגמרה המיכסה שהוגדרה לכרטיס זה, וגם לכל האירוע, כשמספר הכרטיסים שנמכרו הגיע למכסת המשתתפים שהוגדרה לאירוע כולו. לרשימת המתנה שכזו יש ערך שיווקי נוסף עבור מארגן האירוע שהרי אנשים אלו הם קהל יעד ממוקד לקידום אירועים עתידיים מאותו סוג (תמיכה ברשימות המתנה תושק בקרוב).
מה קורה אם אירוע שאני מארגן נדחה או מתבטל?
במידה ויש צורך לדחות או לבטל אירוע, מארגן האירוע יכול להשתמש בעמוד האירוע כדי להעביר מידע בנושא לקהל לקוחותיו. בכל מקרה באחריות מארגן האירוע להודיע לנרשמים ורוכשי הכרטיסים על השינוי. מארגן האירוע יכול להעזר ברשימות עם פרטי הנרשמים ורוכשי הכרטיסים שניתן להפיק דרך איבנטי. במידה ומארגן האירוע מחליט על ביטול האירוע והחזר כספים לרוכשי הכרטיסים, ניתן לבצע זאת דרך השירות של איבנטי בכפוף "להסכם פרסום אירוע" באתר איבנטי.
איך אני מבקר את הגעת המשתתפים ביום האירוע?
לאחר סיום ההרשמה ומכירת הכרטיסים ניתן להפיק דרך ממשק הניהול של איבנטי דו"ח משתתפים שמציג בפורמט נוח את רשימת הכרטיסים וליד כל כרטיס את הפרטים הרלוונטיים לגבי המשתתפים באירוע. רשימה זו משמשת ביום האירוע לצורך בקרה נוחה של כניסת המשתתפים.
חזרה לראש העמוד
תשלומים וכספים
באיזה כרטיסי אשראי אתם תומכים
אנו תומכים בכל כרטיסי האשראי הנפוצים כולל ויזה, ישראכרט, מסטרקארד ואמריקן אקספרס.
איך הלקוחות משלמים עבור הכרטיסים?
תשלום עבור כרטיסים, מוצרים ושירותים מתאפשר עם כל כרטיסי האשראי הנפוצים כולל ויזה, ישראכרט, מסטרקארד ואמריקן אקספרס. הסליקה מבוצעת בתהליך מאובטח שעומד בכל הדרישות והתקנים הנדרשים. חשוב להדגיש כי פרטי כרטיסי האשראי לא נשמרים אצל איבנטי לאחר ביצוע התשלום.
האם אני צריך לסלוק כרטיסי אשראי בעצמי?
לא, את זה איבנטי עושה עבורך. כל שעליך לעשות זה ליצור אירוע ולהגדיר מה אתה רוצה למכור ובכמה. את כל השאר איבנטי עושה בשבילך, אתה תקבל את הכסף פעם בחודש בלי שום כאב ראש מיותר.
איפה נשמר הכסף שהלקוחות משלמים?
הכסף שמצטבר מופקד על ידי איבנטי בחשבון מיוחד עד למועד העברתו למארגן האירוע. ניתן לצפות בכל רגע במאזן הכספים דרך ממשק הניהול ובקרה של איבנטי.
מתי אני אקבל את הכסף מאיבנטי?
הכסף שנצבר לזכותו של מארגן האירוע אצל איבנטי, בניכוי העמלה שאיבנטי גובה עבור השירות, יועבר למארגן האירוע לפי בקשה מפורשת שלו לתמיכה של איבנטי. את הכספים ניתן להעביר לחשבון הבנק של מארגן האירוע לאחר קבלתם מחברת האשראי לחשבון הפיקדון של המארגן במערכת איבנטי. חברת האשראי נוהגות להעביר את הכספים לחשבון הפקדון של מארגן האירוע באיבנטי לאחר 31 יום ממועד הסליקה.
איך יעבור אלי הכסף מאיבנטי?
הכסף מועבר מחשבון הפיקדון אצל איבנטי למארגן האירוע בהעברה בנקאית לחשבון הבנק של מארגן האירוע.
מה גובה העמלה שאיבנטי גובה עבור השירות?
פרסום אירוע דרך איבנטי זה בחינם. איבנטי גובה עמלה נמוכה רק בעבור כרטיסים שנמכרו בפועל. הרשמה לאירוע בכל גודל וסוג היא בחינם כל עוד ההשתתפות באירוע היא ללא תשלום. האירוע שלך בתשלום? איבנטי סולקת מהנרשמים כרטיסי אשראי וגובה עמלה כמפורט כאן.
מי משלם את העמלה, אני (מארגן האירוע) או הלקוח (רוכש הכרטיסים)?
מחיר הכרטיס שמופיע בעמוד האירוע כולל את העמלה של איבנטי, כך שהעמלה תנוכה מהסכום שהצטבר בחשבון הפיקדון לפני העברתו למארגן האירוע. אם מארגן האירוע רוצה שהעמלה תשולם על ידי רוכש הכרטיסים עליו להוסיף את העמלה למחיר הכרטיס ולהציג בעמוד האירוע את המחיר הכולל.
מה קורה אם לקוח מבקש לבטל רכישה ולקבל החזר כספי?
מארגן האירוע נדרש להגדיר מדיניות החזרים וביטולים שתוצג לרוכשי הכרטיסים בדף האירוע. בכל מקרה, בקשה להחזרת כרטיס תבוצע על ידי פנייה למארגן האירוע דרך עמוד האירוע והוא זה שיקבע מה לעשות. במידה ומארגן האירוע מאשר את החזרת הכרטיס והכסף ששולם עבורו, עליו להעביר הנחיות מדויקות לאיבנטי או לחליפין להתחשבן ישירות מול הלקוח.
איך אני יכול לבצע ביטול או זיכוי באשראי להזמנה במערכת דרך איבנטי?
במקרה שבו אתה (מארגן האירוע) בוחר שלא לבצע החזר כספים באופן עצמאי ישירות מול הלקוח, אלא לבצע לו זיכוי בכרטיס האשראי דרך איבנטי עליך לבצע את השלבים הבאים:
  • יש להוריד את טופס הבקשה לביטול עסקה - כאן - להדפיסו ולמלא אותו.
  • במהלך מילוי הטופס יש להתקשר ללקוח ולהשלים מולו את פרטי כרטיס האשראי דרכו בוצע התשלום לצורך ביצוע הביטול.
  • יש לשלוח בפקס בלבד את הטופס אלינו - לאיבנטי - למספר הפקס המופיע בעמוד צור קשר - כאן
עדכונים בנוגע לביטול יישלחו לכתובת המייל שלך באיבנטי

חזרה לראש העמוד
חווית ההרשמה ורכישת כרטיסים מצד הלקוח
האם הלקוח יכול ליצור קשר ישירות עם מארגן האירוע?
כן, לקוח יכול ליצור קשר עם מארגן האירוע בכל פניה או בקשה דרך קישור ליצירת קשר בעמוד האירוע. פניה בדרך זו מאפשרת לנרשמים ורוכשי הכרטיסים להיות בקשר עם מארגן האירוע מבלי שפרטיו המלאים של מארגן האירוע יחשפו.
האם לקוח צריך להרשם לאתר איבנטי בכדי לרכוש כרטיסים לאירוע?
אין צורך להרשם לאתר איבנטי בכדי להרשם לאירוע או לרכוש כרטיסים.
מה אמור לעשות לקוח שלאחר סיום הרשמה או רכישת כרטיסים לא קיבל אימייל אישור עם הכרטיסים מאיבנטי?
במקרה כזה על הלקוח לפנות למארגן האירוע דרך הקישור ליצירת קשר בעמוד האירוע. מארגן האירוע יבדוק את הפניה דרך ממשק הניהול והבקרה, יעדכן את פרטי האימייל של הלקוח וישלח (בלחיצת כפתור) את הודעת האישור עם הכרטיסים שנרכשו.